Kampaň

Kampaň a další informace

Kampaň "Podepsat můžeš, přečíst musíš!" probíhá od roku 2005. Je cílena na spotřebitele a chce upozorňovat na možná úskalí spojená s podpisem finančních smluv. Odborným garantem je Sdružení českých spotřebitelů.

Letošní kampaň je soustředěna do října a končit by měla zhruba v polovině listopadu. Využívá velké množství komunikačních nástrojů:

  • Rámečky ve vlacích Českých drah
  • Rámečky v čekárnách vybraných zdravotnických zařízeních po celé ČR
  • Reklamní plochy v MHD Praha
  • Inzerci ve všech denících nakladatelství Vltava Labe Press
  • Webovou komunikaci a reklamní bannery na vybraných portálech neziskových organizací

Orientaci ve světě smluv a půjček usnadní také nová brožura Sdružení Českých Spotřebitelů s pěti základními kroky, které vám pomohou rozhodnout se, zda je pro vás právě půjčka tím správným řešením, případně jaký finanční produkt je pro vás nejvhodnější. Tato brožura bude od října k dispozici na většině městských úřadů nebo na těchto webových stránkách v sekci Tiskové materiály.